À nos amours
Fifteen-year-old Suzanne seeks refuge from a disintegrating family in a series of impulsive, promiscuous affairs. Her fulsome sexuality further ratchets up the suppressed passions of her narcissistic brother, insecure mother and brooding, authoritarian father.
Introducing one of French cinema’s great actresses: Sandrine Bonnaire. If you don’t know Sandrine, she made her capriciously charming debut in Maurice Pialat’s vividly emotional, unforgettable teenage drama. If you know her, then you love her, and this is one of your favourite films—as it is ours.