A Paper Tiger
The life of Pedro Manrique Figueroa, a pioneer of collage in Colombia, is both incomplete and contradictory. Taking his life and work as a pretext, this mockumentary takes the viewer on a journey through history from the year 1934 up until 1981, when the artist mysteriously disappeared from view.