A Place Without Fear
Artist, designer, and filmmaker Susanne Deeken draws on our intimate associations with the home for this surreal trip into a haunted soul. Evocative of both children’s drawings and horror films, A Place Without Fear uses analog and digital techniques to conjure a nightmarish vision all its own.