A Poet
At once teasing and empathetic toward its hopeless protagonist, this Cannes prizewinner tussles tragicomic absurdities from threadbare ambitions. Parsing student-teacher relations for hilarious odd-couple antics, Colombian director Simón Mesa Soto undoes conventional verse with this riotous film.