How best to describe the seductive figure of this visceral, vérité portrait? Like the film itself, the audaciously bawdy queer poet Marcelo Diorio is full of provocation, tackling the boldest, most taboo of topics—like sex, incest, and death—with his wildly explicit sense of humor. The cheek of it!