A Traveler's Needs
Flushed with the waning light of summer, this cinematic drift through Seoul marks another winning collaboration for Korean maestro Hong Sang-soo and Isabelle Huppert. Between sips of makgeolli, chance connections and found poetry blur the gaps between languages and cultures with luminous delight.