A Winter's Tale
One summer, the young Felicie and Charles fall deeply, passionately in love. Five years later, after accidentally giving him a false address, she is raising his child and drifting back and forth between two infatuated men with whom she’s unwilling, or unable, to settle down.
The second entry in Rohmer’s “Tales of the Four Seasons” is a graceful exploration of love and faith, a romantic comedy with engrossing characters that will stay with you long after the end credits. Life’s choices proliferate—and Felicie’s quest for the right direction is completely entrancing.