A Wonderful Cloud
When Katelyn travels to Los Angeles in hopes of wresting control of a clothing company from her ex, Eugene, she quickly realizes he has more than just business in mind. Unable to deny their past, the pair spends the weekend trying to determine once and for all whether they have a future in store.
Starring as fictionalized versions of themselves, director Eugene Kotlyarenko and indie favorite Kate Lyn Sheil mingle with a host of chaotic oddballs in this improvisational post-breakup comedy. Bombarded with the alluring distractions of life in Los Angeles, modern love is more fragile than ever.