Abnormal Family
The Mamiya family sees the arrival of a new member to their household, the voluptuous bride of eldest son Kôichi. Kazuo sees his new sister-in-law as a source of release from study stress, while his sister Akiko heads straight to a workplace that offers much more in the way of financial incentive.
A strange slice of family erotica, this perverted pastiche of Ozu’s domestic dramas was Masayuki Suō’s only dalliance in pinku eiga, and the results speak for themselves! Fun fact: Suō later directed Shall We Dance?, which was remade into a blockbuster rom-com starring J-Lo and Richard Gere!