About Love
Three generations of the Phadke family live and work together in South Mumbai. As they prepare for a family wedding, director Archana Atul Phadke, who is not in any hurry to marry, observes the shifting, often very funny household dynamics.
Armed with an honest approach and a handheld camera, filmmaker Archana Phadke paints a moving portrait of her multi-generational family. An earnest tribute to the affection that binds families, About Love is sharp in its observations on the patriarchal structures that define women’s domestic lives.