Accident
From dissident auteur Joseph Losey comes this Harold Pinter-penned drama about the doomed romantic whims of an Oxford professor. Realized in an elliptical flurry of carefully woven images, and starring Losey’s muse, Dirk Bogarde, Accident is a quintessential 1960s view of the quandaries of love.