Accident
Journeying through numerous cities, Cao Guimarães’ psychogeographical exercise is poetic yet playful. From motorcycles speeding through the streets to shadows shifting under the summer sun, every minute detail is observed with equal poignancy, unveiling a Brazil detached from touristic voyeurism.