Martin tried to fight the system, and now he’s on the run. Sara is a conceptual artist. Together they join the revolutionary commune in the countryside. The police are on their trail. Inspector Ambroz knows the right questions are more important than the answers. Because maybe none of this is true.
Exploding the possibilities of animation and genre, Dalibor Barić’s dazzling debut dances from noir to sci-fi, from Philip K. Dick to Tarkovsky with philosophical abandon. Through a vivid array of technical effects, this hyper-sensory rush punches a hole in the fabric of nostalgia and reality.