Actual People
Scrappy low-budget filmmaking has a new kid on the block in actor, director, and writer Kit Zauhar. Zeroing in on an Asian-American student’s premature case of postgraduate drift, she brings an altogether different charm to independent cinema with her wry, plucky, and perceptive first film.