Age of Cannibals
Öllers and Niederländer have everything under control. For years, the two successful business consultants have travelled around the world to satisfy their clients’ greed. But instead of being promoted, they now have to deal with the new, ambitious colleague Bianca.
Set in the ruthless business consultancy world, this incisive and satirical comedy starring Devid Striesow and Sebastian Blomberg shakes up the sexism and masculinity of corporate behavior with chaotic bite. A chamber piece set in aseptic hotel rooms, where greed prevails and mayhem ensues.