All of a Sudden
Following a party in Karsten’s flat, everyone goes home—except Anna. Karsten feels drawn towards the mysterious young woman. An unexpected event and a moment of weakness change everything, and Karsten loses control of his well-ordered life in a small town in Germany.
Turkey-born, Germany-based director Aslı Özge’s confident drama-thriller doesn’t shy away from urgent ideas, while also retaining an engaging story. Elegantly shot, the film asks how one bad public moment can alter someone’s life, slowly revealing the brutality of society towards its own members.