All of Me
In 1995, two sisters stood by the railroad tracks with their shopping bags, waiting for the train to pass by to throw water and bread up to the many illegal migrants on the roof of the train which goes towards the border between Mexico and the United States. This was the beginning of Las Patronas.
Mexican director Arturo González Villaseñor gives an intimate feel to his group portrait of Las Patronas: the incredible women who feed the migrants traveling precariously by train. The film reminds us that food is one of the most nourishing, most powerful means to express love and solidarity.