All or Nothing
In a poor working class London home, Penny’s love for her partner, taxi driver Phil, has run dry. When an unexpected tragedy occurs, they and their local community are brought back together.
Mike Leigh is one of the great humanists of British cinema, and this comic drama of emotional inarticulacy stands among his most powerful works. With a heartbreaking pair of performances from Timothy Spall and Lesley Manville, All or Nothing builds to a climax of shattering honesty and intensity.