All That Jazz
Gifted director and choreographer Joe Gideon’s exhausting work schedule—mounting a Broadway musical production by day and editing his latest movie by night—and routine of amphetamines, booze, and sex are putting his health at serious risk.
The modern musical begins with Bob Fosse. A director and choreographer, he broke free of theatrical confines and took song and dance to new heights of virtuoso cinematic style. This masterful, semi-autobiographical tribute to showbiz is an unforgettable, endlessly watchable classic. It’s showtime!