All the Crows in the World
18-year-old Shengnan is invited to a mysterious party by her cousin. Upon arrival, Shengnan finds herself surrounded by greasy middle-aged men, with the exception of Jianguo, who is different. Shengnan and Jianguo decide to bail on the party, embarking on a night of adventures in the adult world.
Winner of the Palme d’Or for Best Short Film, Tang Yi’s neon-lit escapade holds no punches, throwing a gleeful middle finger up to sexist behavior. Through the wry gaze of a deadpan schoolgirl, the nocturnal wonderland of garish karaoke rooms and wacky dance breaks takes a delightfully weird turn.