All the Memory in the World
Memories, mirrors, madness and Memento collide in this experimental video essay focusing on the photographs and photographers in thousands of narrative films. A stream-of-consciousness meditation on cinema, photography, identity, memory and dreams narrated by an insomniac who obsesses over images.