Enchanted by a child’s curious gaze, An Urban Allegory is quintessential Alice Rohrwacher. Together with street artist JR, the supernal filmmaker assembles a kaleidoscopically playful vision of art, tracing how it moves through this stage of magical light and alluring shadow we call the world.