A pioneering work in Turkish cinema, Şerif Gören’s migration drama captures the emotional and social toll of life in exile. With a fearless lead performance by Hülya Koçyiğit, it lays bare the struggles of those caught between two worlds, where home is a promise that feels increasingly out of reach.