Alone
Three little sisters live alone in a small village family house. The father works in the valley a few hundred kilometers down the mountain and the mother left long ago. They spend their days working in the fields, until one day their father returns.
The acclaimed Chinese documentarist Wang Bing presents a shortened version of his Three Sisters, a compelling portrait of the fate of three parentless children, in which the innocence of youth provides a distinct viewpoint to observe poverty-stricken lives in the barren landscapes of Yunnan, China.