Turning quarantine restrictions into artistic inspiration, Charli XCX led her legions of fans—and herself—out of pandemic blues with the power of music. From DIY recording sessions to livestream confessions, this kaleidoscopic documentary captures the pop icon at her most vulnerable and authentic.