American Psycho
Patrick Bateman is a wealthy and successful Wall Street investment banker obsessed with success, status, and style, with a stunning fiancé. He is also a psychotic killer who assault, murders, and dismembers both strangers and acquaintances without provocation or purpose.
A faithful adaptation of author Bret Easton Ellis’ highly controversial novel, this punchy look at the corporate morals of 1980s America is a ride at once disturbing and brightly satirical. Modern narcissism has rarely been portrayed as remarkably on screen. Starring a superb Christian Bale!