Amrit
After the death of their spouses; the elderly Amrit Lal Sharma and Kamla Srivastav are abused by their biological children. They get into contact with each other due to their grandchildren friendship; but even this becomes a problem to their children and they are asked to leave their homes.
An elderly man and woman, when abandoned by their respective children, find companionship in each other. Portraying the often indifferent attitude of the society towards the elderly, Amrit raises sharp questions about the relevance of biological relationships and societal taboos for the aged.