Amy George
The debut feature from up-and-coming Canadian filmmakers Calvin Thomas & Yonah Lewis, Amy George is a sharp, moving, and unusually sober portrait of adolescence. Made for practically nothing, this honest slice-of-life feature beautifully captures the awkwardness of a difficult time in life.