An Episode in the Life of an Iron Picker
Nazif barely makes ends meet as an iron picker to support his family. He searches daily for scrap metal while his partner Senada tends to their home and their two young daughters. A third baby is on the way. But when Senada suffers a miscarriage, she needs an immediate, expensive treatment.