An Evening with Beverly Luff Linn
The film follows a woman whose unsatisfying marriage takes a fortunate turn for the worse when a mysterious man from her past comes to town to perform a mysterious event called “An Evening With Beverly Luff Linn; For One Magical Night Only.”
Set in a kitsch world of ill-fitting polyester jumpers and bizarre hairstyles, Jim Hosking’s ludicrously cringe comedy stars Aubrey Plaza, Jemaine Clement, and Craig Robinson at their deadpan best. The yearning of 1980s love songs booms through this surreal tale of awkward flirting and petty crime.