Angèle & Tony
Winning the Venice Silver Lion for Best Short Film put Delaporte’s name on the international radar, and her feature debut didn’t disappoint. Angèle & Toni is a peculiar, soulful and ultimately life-affirming invitation to believe in second chances, set against the raw beauty of the Normandy coast.