Ani... Dr. Kashinath Ghanekar
A biopic of Dr. Kashinath Ghanekar, legendary Marathi actor, his journey to the peak of popularity, events that have shaken his personal and professional life unto his unfortunate demise at an early age.
A vivid account of the passionate life of Marathi actor Dr. Kashinath Ghanekar, this gentle drama shines a light on the internal conflicts that plague an artist. With compelling performances from the entire ensemble cast, this tale set in the world of theatre is a fascinating viewing experience.