Anne at 13,000 ft
Anne has a seemingly stable life as a daycare worker. But after skydiving for her best friend’s bachelorette party, the ground shifts beneath her feet. The pressures of her daily life threaten to overwhelm her, and when she meets Matt, she begins to push the limits of what’s socially acceptable.
Trapped in dizzying close-ups, Deragh Campbell’s transfixing (and mostly improvised!) performance as a volatile antihero grounds this complex character study. With an empathetic perspective on mental health, Anne at 13,000 Ft confirms Kazik Radwanski as one of Canada’s most singular new auteurs.