Annette
A seemingly perfect couple—a provocative stand-up comedian and internationally renowned opera singer—live glamorous lives in contemporary Los Angeles. However, when they welcome their daughter Annette into the world, her mysterious gifts will change their lives forever.
Visionary filmmaker Leos Carax’s fantastical, mind-melting rock opera swells with visual invention and emotional highs. Stunningly physical performances from Adam Driver and Marion Cotillard, along with hypnotic music from legendary Sparks brothers, make this a once-in-a-lifetime viewing experience!