April Snow
A man and a woman meet in the hospital after their respective partners are involved in a car accident. After learning that their spouses have been having an affair, the two begin one of their own.
A surprising premise brings together two protagonists who uncharacteristically connect in this languid and cyclical portrayal of heartbreak and love. Physical attraction emerges from grief, shock, and betrayal through South Korea’s changing seasons, illustrated with melancholic tones and imagery.