Arena Azteca Budokan
Every single corner of the Arena Azteca Budokan located in Nezahualcóyotl City, Mexico, is built with the hands, blood, sweat and tears of the Moreno family, a dynasty of outstanding Mexican gladiators. This film shows their legacy and the colossal life lessons that revolve around their world.
Orlando Jiménez lived with the Moreno family—who run the famous Lucha Libre venue that gives the film its name—for over 6 years while making this documentary. Thanks to his intimate approach, we get to know the fighter’s personal stories in this colorful portrait of the people behind the sport.