Arizona Dream
Axel gets caught up into the family car business when his cousin Paul coaxes him to come to Arizona to attend their Uncle Leo’s wedding. As Axel makes the decision to try selling Cadillacs, he meets an eccentric woman and her equally quirky stepdaughter. Their lives become inextricably intertwined.
Serbian auteur Emir Kusturica’s only American film is a surreal, unhinged deconstruction of the American dream. A ’90s postmodern classic steeped in cinematic references (starring Faye Dunaway, Jerry Lewis, Johnny Depp & Vincent Gallo), it delights in the absurdity of grand, unfulfilled ambitions.