Artificial Paradises
Luisa is 25 years old and fighting a heroin addiction. Having escaped the city, she finds herself seeking repose in a fading beach resort that rests on the lush seaside hills of Veracruz, Mexico.
Having since gone on to compete at Cannes and Tallinn, it was with Artificial Paradises that young Mexican filmmaker Yulene Olaizola announced her substantial talent. A prizewinner at Tribeca, this is a sincere narrative debut that subverts the typical addiction tale.