Eva and Kat have a carefree life in their London canal boat until Eva presents Kat with an ultimatum: she wants a baby Kat resists, knowing that it will end their bohemian lifestyle. When Kat’s friend, Roger, visits, the three of them toy around with the idea of creating a baby together.