Asako I & II
Ryusuke Hamaguchi’s intimate and immersive Happy Hour is one of the best films of the past decade. Equally devoted to the innermost feelings of its characters is his follow-up, Asako I & II, an entrancing, Vertigo-inspired romance mystery, featuring a lively soundtrack by J-Pop star Tofubeats.