Ash
Reporting from the frontlines of the Okanagan wildfires, Stan documents uncommon heroism on his blog while hoping for a big break that’ll make him a household name beyond Peachland. But when he’s unexpectedly charged with a shocking crime, he must scramble to salvage his reputation.
Set against the scorching intensity of the Okanagan wildfires, Andrew Huculiak’s incendiary character study pairs humanity’s darkest impulses with the brutal forces of nature. Burning with complex questions of morality, guilt, and shame, this provocative drama boldly tests the limits of sympathy.