At Last
What begins in stillness soon ruptures in Resmiye Emir’s tightly wound short, as a relationship buckles under the weight of grievances and a city’s unrelenting pace. In the shadows of a place that demands much and offers little, love and resentment bleed together in glances and haunting silences.