August at Akiko's
Christopher Makoto Yogi’s debut feature is a wonderful tribute to a place, pushing against Hollywood’s erasure of Hawaii with affection and contemplation. Starring Alex Zhang Hungtai from the band Dirty Beaches, the film is a musical dream that feels both immensely personal and culturally expansive.