Ava
13-year-old Ava learns that she will lose her sight sooner than expected, and she confronts the problem in her own way.
Winner of Cannes Critics’ Week Best Feature Award, Léa Mysius’ beguiling exploration of female sexuality and teenage fears is a life-affirming, infectious blend of ravishing color, whimsical humor, and the dreamy melancholy of a transformative summer. Bonus: that rapturous soundtrack!