Away from Her
Fiona and Grant have been married for 50 years. They have to face the fact that Fiona’s absent-mindedness is a symptom of Alzheimer’s disease. She must go to a specialized nursing home, where she slowly forgets Grant and turns her affection to Aubrey, another patient in the home.