Azor
So riveting, sly, and sophisticated is Azor, it’s incredible to think that it’s Swiss filmmaker Andreas Fontana’s debut feature. Set in the vampirically elegant, high-finance world of Argentina’s ultra-elites, this icily controlled conspiracy thriller holds its tension like an unsprung bear trap.