Baby Bump
11-year-old Mickey House is no longer a child. But who is he? He doesn’t know. He’s friendless. He doesn’t understand his mother. He hates what’s happening to his body. Reality and imagination come together in a toxic mix. Events escalate to extremes… at home and at school.
Super slick and visually striking, the mixed-media coming-of-age story Baby Bump bursts forth with array of spectacular imagery—combining animation and live-action—to capture a young man contending with the pains of puberty. A confident film feature debut from emerging talent Kuba Czekaj.