Babysitter
Cédric is suspended from work after going viral for drunkenly kissing a TV reporter. Stuck at home with his exhausted wife Nadine and their crying baby, Cédric embarks on a therapeutic journey to free himself from misogyny. Enter Amy: a mysterious babysitter who will turn their lives upside down.
A thrillingly audacious takedown of casual misogyny, Monia Chokri’s pastel-hued and retro-styled sophomore feature also takes some pot shots at the cult of modern motherhood. Shot on 35mm, Babysitter is a bold and bitingly funny statement from the Québécois director and star of Xavier Dolan’s films.