Back to Burgundy
Jean returns home from a decade abroad to reconnect with his aging father. He’s welcomed by his strong-willed sister, Juliette and Jeremie, the youngest. Their father passes shortly after his return and the siblings must learn to fix their relationship to preserve the land that ties them together.