Back to Square One
When their father dies, all Joël and Regis receive for inheritance is the certificate declaring the freedom granted to their slave ancestors. Dismissive of its symbolic value, they are punished by a mysterious elderly aunt who takes them back in time, when black people were sold as slaves.